Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
March 13, 2007
Image Size
94.9 KB
Resolution
466×750
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
4,009
Favourites
40 (who?)
Comments
21

Camera Data

Make
NIKON CORPORATION
Model
NIKON D80
Shutter Speed
10/5000 second
Aperture
F/2.5
Focal Length
50 mm
ISO Speed
400
Date Taken
Jan 13, 2007, 12:33:13 AM
×
Captain America by jiangchen Captain America by jiangchen
Well this figure was given to me by Gothallica and friends as a present lol. I did a few shot with some lighting for fun a few monts ago. Well if you are a comic fan you should know that Captain America just "died" so I thought about submitting this pic.
Add a Comment:
 
:iconricktimusprime0825:
ricktimusprime0825 Featured By Owner Mar 14, 2011
I have this action figure.
Reply
:iconkianfai87:
kianfai87 Featured By Owner Aug 21, 2007
sometimes I do love action figures . . . is cool . . .

my area in malaysia quite hard to find this kind of action figure anymore . . .

btw, nice take . . . =D
Reply
:iconjiangchen:
jiangchen Featured By Owner Aug 21, 2007
Thanks. Where do you live ?
Reply
:iconkianfai87:
kianfai87 Featured By Owner Aug 21, 2007
u r welcome, and I live at subang jaya =)
Reply
:iconjiangchen:
jiangchen Featured By Owner Aug 21, 2007
Can get a lot of action figures, just have to go to 1U or some toy's rus shops.
Reply
:iconkianfai87:
kianfai87 Featured By Owner Aug 21, 2007
hahaha . . . thx for telling me, btw I am a busy person hehe

morning start working at Klang, and 8pm reach home, monday to sunday non-stop =)

If I were free I might go time square and have a look, near MC'D upstairs, found got alot of action figure might look interesting too =)

and I was looking for old version of optimus prime anyway hahaz!
hard to find also . . .
Reply
:iconjiangchen:
jiangchen Featured By Owner Aug 21, 2007
Lol, good luck hunting for it. A few years back I used to keep and eye on action figures, now no more.
Reply
:iconkianfai87:
kianfai87 Featured By Owner Aug 22, 2007
:lmao: yea yea . . .
I've found out most of the action figures is spawn . . . .

and other figure is not really cool at all
Reply
:iconyipiyaya:
yipiyaya Featured By Owner Mar 15, 2007
lolz, if really got captain malaysia, the shield is like moon and star.....:rofl:
Reply
:iconjiangchen:
jiangchen Featured By Owner Mar 15, 2007
Yeah funny like hell.
Reply
Add a Comment: